niedziela, 12 lutego 2012

Zakupy są w drodze

Jak zauważyliście zrobiłam małą zmianę na moim blogu i w osobnej kolumnie będę Candy , bo biorę w bardzo wielu i w jednej jest nie teges. Zrobiłam już parę rzeczy z modeliny ale ich nie gotowałam bo nie mam bigli albo końcówek. I dlatego też zrobiłam zakupy( nie wielkie) w Pasarcie  . Kupiłam ok. 250 szt. bigli , 140 końcówek i 100 szt. woreczków strunowych. Oprócz tego byłam w pobliskim kiosku i kupiłam gwiazdki na paznokcie ale mi posłużą jaką ozdoby
Ostatnio bardzo trudzę się ze zdjęciami makro ponieważ mój osobisty aparat popsuł się i muszę robić na rodzinnym a  na nim w ogóle nie wiem gdzie co jest .Jutro do szkoły a tak mi się nie chce . Co najlepsze  nawet nie wiem czy się spakowałam :P Po jutrze Walentynki a ja nie mam humoru na takie obdarowywanie się sercami i wszędzie dużo miłości - wydaje mi się to jakieś takie udawane. Hmm....   może dlatego , że nie mam chłopaka :)
Jutro dam przelew z kasą za rzeczy w Pasarcie. Pa pa :***

PS. Zapraszam na te super Candy u mojej znajomej Pink Bublles i funny-lollipop

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.