środa, 4 kwietnia 2012

Wymianka u Mango Clay

Hej zapraszam na wymianę u Mango Clay 

Po za tym muszę wam powiedzieć , że dziś raczej nic modelinowego nie dodam :( 
Może coś innego . 
Kupiłam sobie w piątek modelinę ale zapomniałam wam powiedzieć ;)
Już nie długo święta i trzeba by coś zrobić świątecznego . 
Wczoraj pisałam test szóstoklasisty , trochę się bałam 
bo z próbnego dostałam 28 a zazwyczaj miałam 34-36 punktów
ale jednak ten test był dosyć łatwy :)
Do jutra pa pa :***


PS.Po prawej stronie pokazane są Candy a po lewej na dole wymianki .

1 komentarz:

  1. Ja rok temu, z pierwszego próbnego miałam 24 więc dobrze, a w następnym 18 -.-
    Na szczęście ten prawidłowy poszedł mi wręcz super - 34 czy tam 35 punktów *.*

    OdpowiedzUsuń

♥ Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.