środa, 18 lipca 2012

Kilka spraw :)

Hejka dziewczyny
dziś dostałam wiadomość , że w 
trzeba napisać co będzie się przechowywało 
w pojemniczkach i gdzie je zabierało.
Ja tak właściwie 
na szybko ułożyłam taki mały wierszyk :p


Moje Pojemniczki 

Pojemniczki mała rzecz 
wezmę w rękę i nad rzeczkę
wezmę w rękę i do lasku
wezmę w rękę i na basen
wezmę w rękę i do parku
a co wezmę ?
wezmę w rękę i nad rzeczkę kilo wiśni
wezmę w rękę i do lasku dwa jabłuszka
wezmę w rękę i na basen pół cytrynki
wezmę w rękę i do parku ćwierć banana
Miłe chwile będą mijać 
a ja zawsze swe pojemniczki będę trzymać .

Nie wiem czemu ale 
bardzo podoba mi się ten
wierszyk :)
Ja was także zapraszam na 
moje Candy .
Dziś jeszcze napisze 
ciał :***

1 komentarz:

  1. Śliczny wierszyk! Tylko uważaj, by ci go ktoś nie skopiował!
    ;D

    OdpowiedzUsuń

♥ Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.