sobota, 17 listopada 2012

GUMA-BALONOWA

Już od dawna przygotowywałam się z otwarciem drugiego bloga . Blog jest o mnie i nazwałam go guma-balonowa .Nie było łatwo . Teraz nie jestem w 100 % z niego zadowolona ale cały czas zmieniam detale . Zapraszam do czytania pierwszej notki . Już nie długo pojawi się drugi :) A jeszcze zapomniała bym napisać o jednej sprawie a mianowicie czy ktoś robi nagłówki lub znacie kogoś kto robi nagłówki ? Jeśli tak to proszę o komentarz pod ta notka lub wiadomość na adres e-mail guma-balonowa@o2.pl  .  Jutro mam muszę porobić zdjęcia moim wyrobom bo nie mam co wstawiać na bloga . Pa patki :***

4 komentarze:

  1. aaaaaaa masz arbuza na szablonie ;D KOCHAM ARBUZY :D !
    obserwuję ;D
    www.idealny-swiat-nadine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. MODOWY ?? Oczywiście będę stała obserwatorką :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.