niedziela, 6 maja 2012

Zostałam otagowana :P

Dziś patrzę na bloga i dowiaduję się , że
została otagowana przez 
Zuzanne :)

Pytania
1. Ulubiony serial, film, bajka.? Jedno z trojga . :)
-Serial zawsze się zmienia ale ostatnio Julia , 
film - to wszystkie komedie , saga zmierzch ,
dziewczyny z drużyny ...
Bajka to - hanah montana ^^ ( dawno nic
-nie oglądałam a to tylko pamiętam ;p)
Mogła bym długo pisać ale powiem tyle iż bardzo lubię oglądać filmy :)

2. Rodzaj muzyki, który słuchasz?
-Trochę popu , rocku i rapu ^^
Taka mieszanina wybuchowa xD

3. Czy uważasz, że TWÓJ blog jest dobry? 
-hmm... nie lubię samej siebie oceniać :(
Ale myślę , że chyba tak bo do tej pory mam prawie 4000
wejść i 150 komentarzy :)

4.  Czytasz książki ? ( nie chodzi o lektury) Jeśli tak to jaki rodzaj ;)
- Nie lubię czytać ( streszczenia to wyjątek )

5. Umiesz śpiewać? :D ( zasięgnij opinii brata,mamy, chłopaka, dziadka ...)
- Chyba tak ^^ , mój nauczyciel muzyki mówił , że
czysto śpiewam więc chyba :p

6. Ulubiona gra komputerowa ?
-I love Simsy ♥

7. Jeśli miałabyś szansę, wyjechałabyś z kraju ? 
- Bardzo bym chciała , Polska to nie jest kraj do rozwoju, 
ciągłe kryzysy i strajki .Same oszustwa i 
podstępy. Ale z drugiej strony mam tu rodzinę i przyjaciół - to trudny wybór.

8. Co uważasz na temat hymnu 2012? xD 
-yyy.... Masakra Koko Koko
co my kury ?
,,Polacy nie gęsi swój język mają " xD

9.Najczęściej odwiedzane strony internetowe?
-zapytaj.com.pl , nk , blogspot.com , poczta o2 , 
Facebook .

10.Masz umysł ścisły, tzn. matematyczka, czy raczej bujasz ostro w obłokach, humanistka ?
-Tak pół na pół , jestem realistką , wiem 
jaki jest świat i nie warto bujać w obłokach z 
myślą na lepsze traktowanie :)

11. Zakładając, że na ziemi istnieje ideał. Jaki jest twój idealny facet? (jeśli masz faceta, to nic, opisz jakiego chciałabyś mieć ;P)
-( TU się rozpiszę)
Mój ideał musi byś bardziej spokojny niż jakiś tam 
roztrzepany, ale musi umieć żartować , uczyć
 się tak aby zawsze zdawać :)
Wysportowany , romantyk,przystojny, uczuciowy ....
Podobny do mnie :)


A teraz moje pytania :
1.Uważasz , że pierwsza miłość jest prawdziwa ?
2.Odpowiadasz tu szczerze ??
3.Uważasz , że swoim hobby wyróżniasz się ?
4.Czy popierasz akcję by lepiej traktować zwierzęta ?
5.Twoje ulubione zespoły/piosenkarze to ....
6.Uważasz , że światem rządzi sława i pieniądze ?
7.Czy zazdrościsz blogom bardziej sławnym od twojego ?
8.Rurki VS sukienka (uzasadnij )
9.Wolisz mieszkać w mieście czy na wsi ?
10.Co zrobiła byś gdyby zamknięto bloggera ?
11.Czytasz któregoś z moich blogów ?


A teraz osoby które taguje :)
Kasia
2.Mjut
Angela
An :*
8. Kiniaa
Kaśka
10 Viki
11  ♥¢утяуикα♥

Jeszcze dziś napiszę pa pa :****

6 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za takie wyróżnienie, ale chyba nie dam rady odpowiedzieć na te pytania i wgl. (brak czasu)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za oTAGowanie mnie :) Niedługo dodam odpowiedzi na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie. Z chęcią odpowiem na te pytania ;3 Na moim blogu znajdziesz odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś otagowana przeze mnie !: )

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję. W najbliższym czasie odpowiem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli chodzi o hymn to co wy do nich macie? jaka jest różnica między "koko koko", a "waka waka"? obcokrajowcom to zwisa jaki my mamy hymn, oni i tak nic nie zrozumieją -.- a starsze panie są bardzo sympatyczne i przestańcie w końcu się z nich śmiać!

    OdpowiedzUsuń

♥ Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.