poniedziałek, 4 czerwca 2012

sorbet/lody i mało czasu

Hej hej 
dziś kompletne urwanie głowy :(
dosłownie na ma na nic czasu 
dopiero przyszłam do domu bo pomagałam rodzicom
jeszcze muszę się pouczyć a
ostatnio bardzo zaniedbuje swojego drugiego bloga :(
Oprócz tego
nie ma nic nowego na jutro na bloga 
i muszę dziś coś ulepić. Mam kilka poprawek i
miałam zamiar założyć bloga o simach 
a tak po za tym jeszcze zagrać w simsy oraz 
łożyć dwa zamówienia 
i przelać pieniądze za jedno zamówienie. 
pfu.........

Aż mi ulżyło mam tyle spraw na głowie ,
że aż straszne;(
Mam nadzieję że się wyrobię. Dziś 

już raczej nic nie ulepię więc jutro nie dodam 
nic modelinowego ale
 mam taki pomysł na zrobienie kliku
 zdjęć mojemu miejscu pracy
 i moich narzędzi .
A dziś znowu sorbet/lody :(
trochę was już tym zamęczę ;)


Do jutra pa pa :***

1 komentarz:

♥ Spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.